Kampanjasivuston luominen MTK:lle

Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK

Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK on ammatti- ja etujärjestö maanviljelijöille, metsänomistajille ja maaseutuyrittäjille.

Suomi on vuonna 2019 Saksassa pidettävien maailman suurimpien ruokamessujen kumppanimaa, ja Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK on vastuussa hankkeen järjestelyistä. Berliinissä 18.–27. tammikuuta 2019 pidettäville Grüne Woche -messuille on lähdössä yli 80 suomalaisyritystä. Messujen tavoitteena on saada suomalaiselle ruoalle näkyvyyttä ja kontakteja Saksassa sekä houkutella lisää matkailijoita Suomen luontoon ja maaseudulle.

Kupli toteutti MTK:lle Suomen osastoa ja viestintäteemoja esittelevän Aus der Wildnis -kampanjasivuston, jonka graafisesta suunnittelusta on vastannut mainostoimisto Hasan & Partners.

Tutustu yritykseen: www.mtk.fi

Tutustu sivustoon: www.ausderwildnis.fi

“Saimme tyylikkään, hyvin toimivan sivuston jopa yllättävän nopealla aikataululla. Kuplin kanssa työskentely ja viestittely oli mutkatonta ja sujuvaa”

Jami Lauttalammi, MTK

MTK verkkosivut

Asiakas

Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK

Mitä teemme

WordPress-verkkosivut

Aikataulu

Suunnittelu aloitettiin syyskuussa 2018, sivuston julkaisu marraskuussa 2018.

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä

Mari Orpana

Mari Orpana
CEO, myynti, KTM
mari.orpana@kupli.fi
040 480 3882