Kampanjasivuston luominen MTK:lle

Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK

Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK on ammatti- ja etujärjestö maanviljelijöille, metsänomistajille ja maaseutuyrittäjille.

Suomi oli vuonna 2019 Saksassa pidettävien maailman suurimpien ruokamessujen kumppanimaa, ja Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK oli vastuussa hankkeen järjestelyistä. Berliinissä 18.–27. tammikuuta 2019 pidettäville Grüne Woche -messuille oli lähdössä yli 80 suomalaisyritystä. Messujen tavoitteena oli saada suomalaiselle ruoalle näkyvyyttä ja kontakteja Saksassa sekä houkutella lisää matkailijoita Suomen luontoon ja maaseudulle.

Kupli toteutti MTK:lle Suomen osastoa ja viestintäteemoja esittelevän Aus der Wildnis -kampanjasivuston, jonka graafisesta suunnittelusta on vastannut mainostoimisto Hasan & Partners.

Tutustu MTK:hon

Tutustu sivustoon: www.ausderwildnis.fi

“Saimme tyylikkään, hyvin toimivan sivuston jopa yllättävän nopealla aikataululla. Kuplin kanssa työskentely ja viestittely oli mutkatonta ja sujuvaa”

Jami Lauttalammi, MTK

MTK verkkosivut

Mitä olemme toteuttaneet

WordPress-verkkosivut

Aikataulu

Suunnittelu aloitettiin syyskuussa 2018, sivuston julkaisu marraskuussa 2018.

OTA YHTEYTTÄ

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

    Mari Orpana

    CEO, myynti, KTM
    mari.orpana@kupli.fi
    +358 40 480 3882

    OTA YHTEYTTÄ

    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

      Mari Orpana

      CEO, myynti, KTM
      mari.orpana@kupli.fi
      +358 40 480 3882