Display-mainonta tuo tuloksia, kun sen suunnittelee huolella

By | 2018-09-17T13:32:17+00:00 20.09.2018|Google|

Googlen display-mainonta on oikea valinta silloin, kun halutaan saada lisää näkyvyyttä ja tietoisuutta. Esimerkiksi uusi tuote voidaan ujuttaa ihmisten tietoisuuteen display-mainonnan avulla. Display-mainonta eli bannerimainonta näkyy verkkosivuille upotettuina mainoksina. Tämä mainosmuoto voi joitakin vieroksuttaa, kun [...]

Yritysilme – mitä siihen kuuluu ja miksi se on tärkeää luoda heti toiminnan alussa?

By | 2018-09-18T13:08:50+00:00 18.09.2018|Markkinointi|

Yritysilmeellä tarkoitetaan yrityksen visuaalista ilmettä - niitä graafisia elementtejä, joista yrityksesi tunnistetaan. Etenkin, kun maailma muuttuu jatkuvasti visuaalisemmaksi, yritysilme on tärkeässä asemassa. Sen avulla erottaudutaan, herätetään mielikuvia ja kerrotaan tarinaa - sen avulla jäädään mieleen. [...]

Markkinoinnin vuosikello – miten se tehdään?

By | 2018-09-14T08:42:25+00:00 14.09.2018|Markkinointi|

Markkinoinnin suurimpia haasteita yrityksille on suunnitelmallisuuden puute. Markkinointi helposti jää taka-alalle, kun tulee muita asioita hoidettavaksi. Markkinoinnin vuosikello helpottaa sisältöjen suunnittelua ja tuottamista. Aikataulutettu suunnitelma ja kalenteriin kirjatut sisällöt auttavat suunnitelmassa pysymistä ja tavoitteidesi saavuttamista. [...]

Näkyvyys Googlessa kannattaa

By | 2018-09-11T08:52:42+00:00 11.09.2018|Google|

Digitaalisen markkinoinnin yhteydessä puhutaan väistämättä Googlesta. Google-markkinoinnin tärkeyttä painotetaan ja sen palveluita myydään kyllästymiseen asti. Myös me Kuplilla liputamme Googlen merkityksen puolesta markkinoinnin kanavana, ja siksi haluamme antaa sinulle nyt selkeät perustelut, miksi näkyvyys Googlessa [...]

Kävimme Markkinoinnin viikolla Messukeskuksessa!

By | 2018-09-07T09:20:28+00:00 07.09.2018|Yleinen|

Markkinoinnin viikko keräsi Messukeskukseen markkinointi- ja viestintäalan ammattilaisia vaihtamaan ajatuksia ja kuuntelemaan mielenkiintoisia puheenvuoroja 4.–5.9.2018. Useammasta puheenvuorosta nousi esille asiakaskokemusten ja kohtaamisten tärkeys. Ajatuksia herätti etenkin Maria Mrouen puheenvuoro kokemuksellisesta markkinoinnista, jossa asiakkaan kohtaaminen ja [...]

Mitä on markkinoinnin strateginen suunnittelu?

By | 2018-08-28T14:51:18+00:00 03.09.2018|Markkinointi|

Markkinoinnin strateginen suunnittelu on yhtä tärkeää kuin koko yrityksen strategia. Se on pohja markkinointisi toteuttamiselle, ja johdattaa käytännön toteutusta yllättävienkin muutosten tullessa, kun perusteltu ja mietitty tavoite on kaikille selkeä. Strateginen suunnittelu vastaa markkinoinnin olennaisimpiin [...]

Sosiaalisen median koulutus auttaa markkinoinnin käynnistämisessä ja kehittämisessä

By | 2018-08-28T07:45:20+00:00 28.08.2018|Yleinen|

Sosiaalinen media tarjoaa helpon ja edullisen tavan markkinoida. Monesta yrityksestä kuitenkin uupuu tarvittavaa osaaminen markkinoinnin tekemiseen, eivätkä resurssit riitä oman markkinoinnin ammattilaisen palkkaamiseen eikä palvelua haluta myöskään ulkoistaa. Tällöin paras vaihtoehto on hypätä oppimisen polulle [...]

Ikuista oppimista innolla – vai jatkuvaa ponnistelua päivästä toiseen?

By | 2018-08-24T08:14:25+00:00 23.08.2018|Yleinen|

Oletko hiljattain omaksunut jotain uutta? Kohtaatko jatkuvasti uutta opittavaa ja sisäistettävää digitalisoituvassa maailmassamme? Hyppele rohkeasti oppimisen polulla ja nauti elämän tuomista kokemuksista. Jokainen hetki muovaa sinua Kohtaamme päivittäin uusia tilanteita, jotka horjuttavat omia uskomuksia ja [...]

Asiantuntijuus yritysblogissa – Päivin vinkit parempaan blogiin!

By | 2018-08-20T08:18:38+00:00 20.08.2018|Markkinointi, Sisältömarkkinointi|

Oletko harkinnut yritysblogin pitämistä, muttet ole vielä tarttunut tuumasta toimeen? Nyt on aika perehtyä yritysblogin ylläpitoon ja napata Päivin parhaat vinkit kirjoittamiseen! Ja vaikka olisitkin jo kirjoittanut blogia, saat varmasti uutta ajateltavaa näistä neuvoista. Yritysblogin [...]