Verkkosivujen kehittäminen – tarkista ensimmäisenä nämä 4 asiaa

By |2019-06-24T16:21:16+03:0010.07.2019|Verkkosivut, WordPress|

Verkkosivuja kannattaa kehittää jatkuvasti, jotta ne ovat ajan tasalla ja tukevat markkinointia parhaalla mahdollisella tavalla. Verkkosivujen kehityksellä varmistetaan myös, että ne eivät pääse vanhenemaan ja näin laajaa uudistusta ei tarvita vaan sivustoa pystytään työstämään koko [...]

Kuplin kesäkuun kuulumiset

By |2019-06-24T16:20:29+03:0026.06.2019|Yleinen|

Kuplin kesäkuu on mennyt erityyppisten asiakasprojektien parissa ja ensimmäiset meistä lähtivät juhannuksesta kesäloman viettoon. Kesälomat pidämme lomittain, joten meillä on koko kesän henkilökuntaa paikalla, ole siis yhteyksissä, jos markkinoinnin palveluille tulee tarvetta kesälläkin. Markkinointistrategioita, brändiuudistuksia [...]

Asiakasymmärryksen roadmap antaa askelmerkit asiakaslähtöiseen markkinointiin

By |2019-06-18T16:25:11+03:0018.06.2019|Asiakasymmärrys|

Asiakasymmärryksellä tarkoitetaan sitä, että yritys tuntee asiakkaansa ja heidän tarpeensa ja tuo asiakkaat liiketoiminnan keskiöön. Näin yritys pyrkii ymmärtämään, kuinka se voi aidosti auttaa ja tuottaa lisäarvoa asiakkailleen ja luo tällä tavoin kilpailuetua. Asiakasymmärryksen roadmap [...]