MTK

Suomi on vuonna 2019 Saksassa pidettävien maailman suurimpien ruokamessujen kumppanimaa, ja Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK on vastuussa hankkeen järjestelyistä. Berliinissä 18.–27. tammikuuta 2019 pidettäville Grüne Woche -messuille on lähdössä yli 80 suomalaisyritystä. Messujen tavoitteena on saada suomalaiselle ruualle näkyvyyttä ja kontakteja Saksassa sekä houkutella lisää matkailijoita Suomen luontoon ja maaseudulle.

Kupli toteutti MTK:lle Suomen osastoa ja viestintäteemoja esittelevän Aus der Wildnis -kampanjasivuston, jonka graafisesta suunnittelusta on vastannut mainostoimisto Hasan & Partners.

Saimme tyylikkään, hyvin toimivan sivuston jopa yllättävän nopealla aikataululla. Kuplin kanssa työskentely ja viestittely oli mutkatonta ja sujuvaa

Jami Lauttalammi, MTK

MTK

Suomi on vuonna 2019 Saksassa pidettävien maailman suurimpien ruokamessujen kumppanimaa, ja Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK on vastuussa hankkeen järjestelyistä. Berliinissä 18.–27. tammikuuta 2019 pidettäville Grüne Woche -messuille on lähdössä yli 80 suomalaisyritystä. Messujen tavoitteena on saada suomalaiselle ruualle näkyvyyttä ja kontakteja Saksassa sekä houkutella lisää matkailijoita Suomen luontoon ja maaseudulle.

Kupli toteutti MTK:lle Suomen osastoa ja viestintäteemoja esittelevän Aus der Wildnis -kampanjasivuston, jonka graafisesta suunnittelusta on vastannut mainostoimisto Hasan & Partners.

Saimme tyylikkään, hyvin toimivan sivuston jopa yllättävän nopealla aikataululla. Kuplin kanssa työskentely ja viestittely oli mutkatonta ja sujuvaa

Jami Lauttalammi, MTK

MTK

Suomi on vuonna 2019 Saksassa pidettävien maailman suurimpien ruokamessujen kumppanimaa, ja Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK on vastuussa hankkeen järjestelyistä. Berliinissä 18.–27. tammikuuta 2019 pidettäville Grüne Woche -messuille on lähdössä yli 80 suomalaisyritystä. Messujen tavoitteena on saada suomalaiselle ruualle näkyvyyttä ja kontakteja Saksassa sekä houkutella lisää matkailijoita Suomen luontoon ja maaseudulle.

Kupli toteutti MTK:lle Suomen osastoa ja viestintäteemoja esittelevän Aus der Wildnis -kampanjasivuston, jonka graafisesta suunnittelusta on vastannut mainostoimisto Hasan & Partners.

Saimme tyylikkään, hyvin toimivan sivuston jopa yllättävän nopealla aikataululla. Kuplin kanssa työskentely ja viestittely oli mutkatonta ja sujuvaa

Jami Lauttalammi, MTK

Asiakas

Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK

Mitä teimme

WordPress-verkkosivut

Aikataulu

Suunnittelu aloitettiin syyskuussa 2018, sivuston julkaisu marraskuussa 2018.

www.ausderwildnis.fi

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä

Mari Orpana
CEO, Co-founder
mari.orpana@kupli.fi
040 480 3882

Mikä palveluistamme kiinnostaa (voit valita useampia)?

Markkinoinnin suunnitteluSosiaalinen mediaYritysblogitGoogle-markkinointiWordPress-verkkosivut