
MTK
Suomi on vuonna 2019 Saksassa pidettävien maailman suurimpien ruokamessujen kumppanimaa, ja Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK on vastuussa hankkeen järjestelyistä. Berliinissä 18.–27. tammikuuta 2019 pidettäville Grüne Woche -messuille on lähdössä yli 80 suomalaisyritystä. Messujen tavoitteena on saada suomalaiselle ruualle näkyvyyttä ja kontakteja Saksassa sekä houkutella lisää matkailijoita Suomen luontoon ja maaseudulle.
Kupli toteutti MTK:lle Suomen osastoa ja viestintäteemoja esittelevän Aus der Wildnis -kampanjasivuston, jonka graafisesta suunnittelusta on vastannut mainostoimisto Hasan & Partners.
Saimme tyylikkään, hyvin toimivan sivuston jopa yllättävän nopealla aikataululla. Kuplin kanssa työskentely ja viestittely oli mutkatonta ja sujuvaa
Jami Lauttalammi, MTK
MTK
Suomi on vuonna 2019 Saksassa pidettävien maailman suurimpien ruokamessujen kumppanimaa, ja Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK on vastuussa hankkeen järjestelyistä. Berliinissä 18.–27. tammikuuta 2019 pidettäville Grüne Woche -messuille on lähdössä yli 80 suomalaisyritystä. Messujen tavoitteena on saada suomalaiselle ruualle näkyvyyttä ja kontakteja Saksassa sekä houkutella lisää matkailijoita Suomen luontoon ja maaseudulle.
Kupli toteutti MTK:lle Suomen osastoa ja viestintäteemoja esittelevän Aus der Wildnis -kampanjasivuston, jonka graafisesta suunnittelusta on vastannut mainostoimisto Hasan & Partners.
Saimme tyylikkään, hyvin toimivan sivuston jopa yllättävän nopealla aikataululla. Kuplin kanssa työskentely ja viestittely oli mutkatonta ja sujuvaa
Jami Lauttalammi, MTK
MTK
Suomi on vuonna 2019 Saksassa pidettävien maailman suurimpien ruokamessujen kumppanimaa, ja Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK on vastuussa hankkeen järjestelyistä. Berliinissä 18.–27. tammikuuta 2019 pidettäville Grüne Woche -messuille on lähdössä yli 80 suomalaisyritystä. Messujen tavoitteena on saada suomalaiselle ruualle näkyvyyttä ja kontakteja Saksassa sekä houkutella lisää matkailijoita Suomen luontoon ja maaseudulle.
Kupli toteutti MTK:lle Suomen osastoa ja viestintäteemoja esittelevän Aus der Wildnis -kampanjasivuston, jonka graafisesta suunnittelusta on vastannut mainostoimisto Hasan & Partners.
Saimme tyylikkään, hyvin toimivan sivuston jopa yllättävän nopealla aikataululla. Kuplin kanssa työskentely ja viestittely oli mutkatonta ja sujuvaa
Jami Lauttalammi, MTK
Asiakas
Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK
Mitä teimme
WordPress-verkkosivut
Aikataulu
Suunnittelu aloitettiin syyskuussa 2018, sivuston julkaisu marraskuussa 2018.