ProMinent Finland Oy

Asiantuntijuuden vahvistamista ja innovatiivisia ratkaisuja

ProMinent valmistaa ja toimittaa annostelupumppuja ja vedenkäsittelytekniikkaa sekä mittaus- sekä säätötekniikkaa. ProMinentin pääkonttori sijaitsee Saksassa, ja Suomessa toimii tytäryhtiö ProMinent Finland Oy. Yrityksen liikevaihto on 8,3 miljoonaa euroa ja se työllistää 20 ihmistä (2020).

Yhteistyömme ProMinent Finlandin kanssa alkoi alkuvuonna 2018, kun yrityksessä lähdettiin suunnittelemaan digitaalisen markkinoinnin ensimmäisiä askeleita. ProMinent on oman alansa edelläkävijä niin tarjoamissaan ratkaisuissa kuin markkinoinnissa, ja Kupli valikoitui kumppaniksi suunnittelemaan, toteuttamaan ja ennen kaikkea viemään digitaalista markkinointia käytäntöön.

“Olen ollut tyytyväinen siihen, että hoidatte asiat täsmällisesti ja voin luottaa, että asiat hoituvat niin kuin on sovittu. Kiitos, hoidatte työnne todella hyvin, teidän kanssa on mukava työskennellä!”

Anja Temmes, ProMinent Finland Oy

Tavoitteena asiantuntijuuden vahvistaminen

Yhteistyömme alusta asti olemme kirjoittaneet Promisti-blogia, päivittäneet sosiaalisen median tilejä ja hoitaneet sähköpostimarkkinoinnin – kaikki yhteistyössä ProMinentin tiimin kanssa. Tavoitteena markkinoinnilla on ollut asiantuntijuuden vahvistaminen ja eri ratkaisujen näkyväksi tuominen. Konkreettisesti tämä on tarkoittanut sitä, että olemme tehneet toimenpiteitä systemaattisesti ja säännöllisesti ja näin on saavutettu erinomaisia tuloksia.

Blogin lukijamäärän kasvu +137,13 %

Hakukonenäkyvyys on ollut keskeinen ja tärkeä asia yhteistyömme alusta asti. Promisti-blogiin kirjoitamme kuukausittain hakukoneoptimoidun blogitekstin, ja nämä tekstit nousevat hakukoneissa erittäin hyvin. Tästä kertoo se, että blogin uusien lukijoiden määrä on noussut harppauksittain joka vuosi ja viimeisen vertailujakson (Google Analytics 08/2020 vrt. 08/2021) aikana 137,13%.

Sähköpostimarkkinoinnin avausprosentit 30–50 % välillä

Sähköpostimarkkinointi toimii ProMinentin kohdalla erityisen hyvin ja olemme saavuttaneet huikeita tuloksia sen suhteen. Saavutuksena on sekä suoraa myyntiä että avaajien aktivointia. Nämä kirjeet todella kiinnostavat vastaanottajia!

Innovatiivisia ratkaisuja tekniselle alalle

Ratkaisujen tuominen näkyväksi on tapahtunut Promisti-blogin yhteydessä olevan toimialat-sivun kautta. Loimme Mr X -hahmon, jonka kautta ratkaisuista kerrotaan selkeästi ja ymmärrettävästi. Sivusto esittelee, kuinka ProMinent on mukana arjessasi – kotona, kaupassa ja vapaa-ajalla.

Tätä teemme:

• Hakukoneoptimoidut blogitekstit
• Sosiaalisen median ylläpito (LinkedIn, Twitter ja Facebook)
• Google Ads -mainonta
• LinkedIn-mainonta
• Sähköpostimarkkinointi
• Esitteet, flyerit
• Kuvitukset
• Animaatio

Yhteistyömme käytännössä

Käytännössä pitkäaikainen yhteistyömme sujuu todella saumattomasti. Puolivuosittain pidetään yhteinen suunnittelutapaaminen, jossa käydään läpi tuloksia ja suunnitellaan tulevaa. Tämän lisäksi lähetämme kaikki materiaalit, joita julkaisemme blogiin ja sosiaaliseen mediaan, aina ensin ProMinentille nähtäväksi ja kommentoitavaksi ennen niiden julkaisua. Google Ads -mainontaan annamme kuukausittain kehitysehdotukset ja kampanjoita muokataan näiden ehdotusten mukaisesti. Erilliset projektit, kuten Mr X -hahmon luonti, animaation tekeminen, erilaiset flyerit ja kuvitukset hoituvat joustavasti ja jouhevasti kuukausipakettimme rinnalla.

OTA YHTEYTTÄ

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

    Markkinointitoimisto Kuplin osakas Suvi Asikainen

    Suvi Asikainen

    Asiakkuudet ja myynti
    suvi.asikainen@kupli.fi
    +358 40 584 6080

    OTA YHTEYTTÄ

    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

      Markkinointitoimisto Kuplin osakas Suvi Asikainen

      Suvi Asikainen

      CMO, myynti, KTM
      suvi.asikainen@kupli.fi
      +358 40 584 6080