Laatupisteet – kuinka saada täyden kympin mainos?

By |2018-12-05T17:08:10+00:0007.12.2018|Google, Mainonta|

Googlen hakusanamainonnassa laatupisteiden seuraaminen on tärkeää, sillä korkeat pisteet voivat parantaa mainosten sijaintia sekä laskea avainsanojen hintoja. Mitä osuvampia kampanjoissa käytetyt mainokset ja aloitussivut ovat, sitä todennäköisemmin avainsanoillasi on korkeat laatupisteet. Kerromme tässä kirjoituksessa, mistä [...]

Sannan työpäivä – millainen on kuukauden ensimmäinen maanantai markkinointitoimistossa?

By |2018-12-05T12:22:10+00:0005.12.2018|Markkinointi|

Kuplilla kuukauden ensimmäiset päivät ovat yleensä varsin työntäyteisiä eikä tämänkertainenkaan ollut poikkeus. Lisämausteen työpäivälle loi se, että kolmen kuukauden harjoittelujaksoni Kuplilla on nyt ohi ja työskentely jatkuu tästä eteenpäin projektikoordinaattorin tittelillä. Tervetuloa lukemaan, millainen työpäiväni [...]

Sosiaalinen media markkinointikeinona – mitkä ovat sen etuja?

By |2018-11-29T13:49:54+00:0029.11.2018|Sosiaalinen media|

Sosiaalisen median käytöstä yrityksen markkinoinnissa on laadittu jos jonkinlaista raporttia. Monet yritysmaailman asiantuntijat kannustavat yrityksiä tunnistamaan somen tarjoaman potentiaalin ja valjastamaan sen hyötykäyttöön. Mitä etuja siinä sitten oikeasti on? Lisää liikennettä verkkosivuille Sosiaalisen median avulla [...]

Instagram Stories – kuinka tehdä tarinaan mielenkiintoista sisältöä?

By |2018-11-23T12:29:05+00:0023.11.2018|Instagram, Sosiaalinen media, Yleinen|

Instagram on lähes jokaiselle yritykselle tuttu sosiaalisen median kanava, mutta sen Instagram Stories -tarinaominaisuus ei ole vielä käytössä aivan jokaisessa puljussa. Mikäli yrityksesi mielii kuitenkin ottaa homman haltuun, ei Storiesiin kannata roiskia aivan millaista sisältöä [...]

Negatiiviset avainsanat Googlen hakusanamainonnassa

By |2018-11-15T09:56:55+00:0015.11.2018|Google|

Aikaisemmin kerroimme, miten avainsana-analyysilla voidaan kartoittaa oikeat avainsanat, joilla yritys haluaa tulla löydetyksi. Hakusanamainontaa tehdessä tulee kuitenkin ottaa huomioon, että asiakkaiden käyttämät hakutermit voivat olla samankaltaisia kuin avainsanasi, mutta tarjoamiesi palveluiden tai tuotteiden kannalta täysin [...]

Sohvin työpäivä – millainen oli harjoittelijan maanantai Kuplilla?

By |2018-11-13T13:28:42+00:0013.11.2018|Markkinointi, Yleinen|

Uusi viikko ja uudet kujeet, niin kuin on tapana sanoa. Mikään työpäivä ei ole peilikuva toisesta, mutta tältä omani voi esimerkiksi näyttää. Tervetuloa mukaan seuraamaan, mitä puuhailin maanantaina 12.11.2018! 9.30 Saavun toimistolle hiukan normaalia myöhemmin, [...]

Miten valitset yrityksellesi sopivan somekanavan?

By |2018-11-08T09:45:41+00:0007.11.2018|Sosiaalinen media|

Pohditko, missä kanavassa yrityksesi pitäisi olla? Riittääkö yksi, vai pitääkö jokaisessa mahdollisessa kanavassa olla läsnä? Miten sisällöt eroavat eri kanavissa? Kävimme Marin kanssa viime viikolla Koillis-Helsingin yrittäjien tilaisuudessa puhumassa siitä, mitä yrityksen kannattaa ottaa huomioon somekanavia [...]