Mitä on jälkimarkkinointi ja miksi sitä kannattaa tehdä?

|2022-09-29T22:03:50+03:0019.09.2022|Sähköpostimarkkinointi, Sisältömarkkinointi, Suunnittelu|

Tutkimusten mukaan uusien asiakkaiden hankinta on moninkertaisesti kalliimpaa kuin olemassa olevien asiakkaiden säilyttäminen, eli liiketoiminnan kannalta paras ja kustannustehokkain asiakassuhde on pitkäaikainen. Jälkimarkkinointi viittaa ostotapahtuman jälkeen tapahtuviin toimenpiteisiin tavoitteena ylläpitää sekä vahvistaa asiakassuhdetta ja saada ...

Mitä on hakukonemainonta ja mitä hyötyä siitä on yritykselle?

|2022-09-29T22:06:43+03:0005.09.2022|Google, Mainonta|

Asiakkaan ostopolku kohti ostopäätöstä muodostuu niistä askeleista, joita asiakas ottaa ennen tuotteen tai palvelun ostamista. Verkossa tehtävistä ostoprosesseista suuri osa alkaa käyttämällä hakukonetta. Hakukoneessa tulossivulle nousee orgaanisten hakutuloksien lisäksi myös annettuun hakusanaan liittyviä mainoksia. Hakukonemainonnan ...

Ostosuppilo osana digimarkkinointia

|2022-08-11T13:19:54+03:0022.08.2022|Asiakasymmärrys, Kampanjasuunnittelu, Suunnittelu|

Markkinointia ei tehdä sattumanvaraisesti tekemällä eri kampanjoita ja kokeiluja siellä täällä, vaan strategisessa markkinoinnissa suunnittelun taustalla hyödynnetään muun ohella polkua asiakkaaksi, jota kuvataan yleensä nelivaiheisella ostosuppilolla. Ostosuppilo kuvaa asiakaspolkua ylätasolla Kokonaisvaltainen digitaalinen markkinointi osana asiakaspolkua ...

Mitä graafisen ohjeiston kokoamisen työvaiheisiin kuuluu?

|2022-07-20T09:24:50+03:0012.07.2022|Graafinen suunnittelu|

Teemme Kuplilla yritysilmeiden kokonaisvaltaisia päivityksiä sekä pienempiä piristyksiä esimerkiksi värimaailmaan tai logoon. Valmiit ilmeet kootaan graafiseksi ohjeistoksi, josta kenen tahansa on helppo tarkistaa värikoodit ja logon käytön suositukset. Tämä kirjoitus selventää, miten graafista ohjeistoa Kuplilla lähdetään koostamaan ja mitä kaikkea on hyvä ottaa huomioon matkan varrella.

Ostajapersoonat – miten ne määritellään ja miksi?

|2022-07-20T09:25:42+03:0007.07.2022|Asiakasymmärrys|

Ostajapersoonat ovat yrityksenne kuvitteellisia asiakkaita, jotka pohjautuvat todellisiin asiakkaisiinne tai unelma-asiakkaisiinne. Ostajapersoonien määrittelyn kautta päästään syvemmälle asiakkaan ajatuksiin. Mitä tämä asiakas arvostaa ja miksi hän ostaa meidän tuotteitamme tai palveluitamme?

Kesätyöseteli Kuplilla

|2022-06-30T16:01:11+03:0001.07.2022|Yleinen|

16-vuotias Sofia oli meillä Kuplilla kesätöissä kaksi viikkoa kesätyösetelin kautta. Tässä Sofian mietteitä kahden viikon mittaisesta kesätyöjaksosta. Mikä kesätyöseteli on? Kesätyöseteli tarkoittaa nuorille jaettavaa ”mahdollisuutta” saada helpommin kesätyö. Omistaessa kesätyösetelin voit omatoimisesti hakea helpommin kesätöitä. ...