Verkkosivuprojektin aikataulu ja kuinka projekti etenee aikataulussa

By |2019-01-31T11:39:19+00:0031.01.2019|Verkkosivut, WordPress|

Verkkosivuprojekti voi olla sujuva ja tehokas, mikäli sivuston kokonaisuuden ja sisältöjen suunnittelulle varataan aikaa ja luodaan yhteinen aikataulu sivujen toteuttajan kanssa. Kerromme, mitä tulee ottaa huomioon suunnittelussa ja kuinka verkkosivuprojekti saadaan pysymään aikataulussa.

Miksi avainsana-analyysi voi olla hyödyllinen ennen verkkosivu-uudistusta?

By |2019-01-23T10:06:06+00:0021.01.2019|Google, Hakukoneoptimointi, Verkkosivut|

Onko yrityksellesi tulossa uudet verkkosivut tai verkkosivu-uudistus? Verkkosivujen ja Googlen merkitystä ei kannata unohtaa, kun asiakas etsii tietoa tuotteista ja palveluista. Ennen uudistamisprojektin käynnistämistä onkin hyvä pysähtyä miettimään sivuston sisältöjä.

Voimmeko auttaa verkkosivujen suunnittelussa?

By |2019-01-23T10:16:05+00:0017.01.2019|Google, Sisältömarkkinointi, Sosiaalinen media, Suunnittelu, Verkkosivut, Yleinen|

Yrittäjämediat kokosi vastikään yrittäjien kokemuksia siitä, mikä verkkosivujen suunnittelussa on haastavinta. Yrittäjien haasteet olivat juuri sellaisia, missä Kupli voi olla avuksi!

Vuorovaikutus asiakkaiden ja yritysten välillä somessa on entistä tärkeämpää

By |2019-01-23T10:12:25+00:0014.01.2019|Sosiaalinen media|

Tänä päivänä yritysten ja asiakkaiden välinen vuorovaikutus sosiaalisessa mediassa on noussut arvoon arvaamattomaan. Ei enää riitä, että firma heittää sisältöä somekanaviin tasaisella tahdilla ja toivoo sen jälkeen parasta, vaan sen on myös vastattava kommentteihin, viesteihin, linkityksiin ja tarinoihin.