Elinaa viehättää markkinointialan monipuolisuus

|2021-12-01T15:55:42+02:0001.12.2021|Markkinointi, Yleinen|

Saimme lokakuussa uuden kuplilaisen, kun Elina Skön aloitti Kuplilla markkinoinnin suunnittelun harjoittelijana Sarasen koulutusohjelman kautta. Elina on aluksi perehtynyt etenkin Google-mainonnan puoleen, mutta tulee harjoittelun aikana perehtymään myös erityisesti sosiaalisen median mainontaan sekä markkinoinnin kokonaisvaltaiseen suunnitteluun.

Nyt on aika suunnitella vuoden 2022 markkinointia!

|2021-11-19T15:31:41+02:0011.11.2021|Suunnittelu|

Marraskuu on kovassa käynnissä ja väistämättä myös seuraava vuosi lähenee. Onko teidän yrityksellänne jo tarkat askelmerkit valmiina vuoden 2022 markkinointiin? Markkinoinnin suunnitteluahan voi tehdä mihin aikaan vuodesta tahansa, mutta alkava kalenterivuosi tarjoaa aina herkullisen mahdollisuuden aloittaa markkinointia uuden suunnitelman mukaisesti.

Instagramin visualisointi kaipaa suunnitelmallisuutta


|2021-11-03T12:25:15+02:0003.11.2021|Graafinen suunnittelu, Instagram|

Instagramin kokonaisuuden suunnittelu lähtee tietysti sisältöstrategiasta ja Instagramin konseptoinnista osana muuta markkinointia. Tässä tekstissä keskitymme kuitenkin vain Instagramin visuaalisen puolen suunnitteluun ja sen kehittämiseen. Kerromme, millaisia valintoja jokainen yritys voi tehdä luodakseen mieleenpainuvan Instagram-tilin ja miksi suunnitelmallisuus on erityisen tärkeää.

Kupli markkinoinnin kumppanina – miksi markkinointi kannattaa ulkoistaa?

|2021-10-27T13:48:47+03:0027.10.2021|Markkinointi, Yleinen|

Meitä kuplilaisia yhdistää erityisesti aito halu kehittää asiakkaittemme toimintaa pitkäjänteisesti, dataan perustuen. Tarjoamme asiakkaillemme vain kokemuksemme mukaan toimivimpia ratkaisuja – mittaamme, analysoimme ja optimoimme tekemistä jatkuvasti, jotta yhdessä saavutamme parhaat tulokset.

Ulota Google-mainonta kattamaan koko ostopolku

|2021-10-21T09:56:18+03:0020.10.2021|Asiakasymmärrys, Google|

Asiakkaan ostopolku kohti ostopäätöstä muodostuu niistä askeleista, jotka asiakas ottaa ennen tuotteen tai palvelun ostamista. Ostopolku on kiinteä osa markkinointistrategiaa ja kun selvitämme asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden ostopolkua, saamme käsityksen markkinoinnin keinoista, joita kannattaa hyödyntää.