Mihin sinä kiinnität huomion mainoksessa?
Mainoksiin törmää päivittäin jatkuvalla syötöllä niin verkossa kuin kadulla. Osan mainoksista ohittaa heti kiinnittämättä niihin lainkaan huomiota, mutta osaa jää katsomaan ja tutkimaan tarkemmin.
Mainoksiin törmää päivittäin jatkuvalla syötöllä niin verkossa kuin kadulla. Osan mainoksista ohittaa heti kiinnittämättä niihin lainkaan huomiota, mutta osaa jää katsomaan ja tutkimaan tarkemmin.
Tekoäly puhututtaa ja yritykset ovat alkaneet hyödyntää sitä koko ajan enemmissä määrin. Kuplin blogissa onkin kirjoitettu aiemmin siitä, miten tekoäly tulee muuttamaan sisällöntuotantoa ja miten sisällöntuotannon työkalut kehittyvät vauhdilla. Useimmiten, kun puhutaan tekoälystä ja ...
Social Media Today:ssa esiteltiin kymmenen sosiaalista mediaa koskevaa myyttiä. Poimin jutusta kolme tyypillisintä myyttiä, joihin olen törmännyt eniten. Mikä on totuus myyttien takana? 1. Myytti: Sosiaalinen media on ilmaista Totuus: Sosiaalinen media vie paljon ...
Viime kuussa kirjoitin PuheKuplilla-blogiimme aiheesta ”Tekoäly tulee muuttamaan sisällöntuotantoa pysyvästi” ja koska aihe on hyvinkin pinnalla, halusin kirjoittaa aiheesta myös työkalujen ja eri toimijoiden näkökulmasta. Onkin selvää, että työkalut tekoälypohjaisiin sisällöntuotannon sovelluksiin kehittyvät jatkuvasti ...
SocialMediaToday:n jutussa koottiin 12 asiaa, joita somessa kannattaa tehdä ja 12 asiaa, joita ei kannata tehdä vuonna 2023. Kuratoimme jutusta Kuplin mielestä parhaat tärpit. 3 x sano näille kyllä! 1. Säännöllisyys Säännöllisyys on kaiken ...
Tekoälyllä tuotettu sisältö on puhututtanut viime kuukausina. Tämä keskustelu tulee varmasti pysymään kuumana pitkään, sillä olemme ottamassa aidosti vasta nyt ensimmäisiä askelia siinä, että tekoälyllä tuotettu sisältö on tullut kaikkien saataville. Se, miten ja ...
Moni kaipaa nykyään viimeisen päälle editoitujen mainosten lisäksi aitoa sisältöä. Välillä on ihanaa katsoa ammattilaisten tuottamaa, upeaa sisältöä, mutta välillä on kiva nähdä ihan aitoa menoa – ainakin somessa.Mitä aitoudella oikeastaan tarkoitetaan? Markkinoinnissa se voidaan ...
Oletko kenties joskus nähnyt kuvan mielenkiintoisesta tuotteesta ja haluaisit tietää tarkemmin mikä se on? Sen sijaan, että yrittäisit kirjoittaa Googlen hakukenttään kymmeniä erilaisia hakusanoja niin voit saada vastauksen etsimääsi helpommin pelkän kuvan perusteella. Näkemääsi ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen yrityksissä kasvoi odotetusti, mutta erot pienten ja suurten yritysten välillä ovat edelleen merkittäviä. Yleisesti keväällä 2022 81 % vähintään kymmenen henkeä työllistävistä yrityksistä hyödynsi sosiaalista mediaa.
Kuplin vuosi 2022 on ollut vauhdikas, täynnä mielenkiintoisia ja erilaisia asiakastöitä sekä mukavia hetkiä meidän mahtavan tiimin kanssa. Iso kiitos kaikille Kuplin vuodessa mukana olleille ja innolla odotamme jo tulevaa vuotta 2023! Kasvua ja kiinnostavia ...