Mitä on jälkimarkkinointi ja miksi sitä kannattaa tehdä?

|2022-09-29T22:03:50+03:0019.09.2022|Sähköpostimarkkinointi, Sisältömarkkinointi, Suunnittelu|

Tutkimusten mukaan uusien asiakkaiden hankinta on moninkertaisesti kalliimpaa kuin olemassa olevien asiakkaiden säilyttäminen, eli liiketoiminnan kannalta paras ja kustannustehokkain asiakassuhde on pitkäaikainen. Jälkimarkkinointi viittaa ostotapahtuman jälkeen tapahtuviin toimenpiteisiin tavoitteena ylläpitää sekä vahvistaa asiakassuhdetta ja saada ...

Mitä on hakukonemainonta ja mitä hyötyä siitä on yritykselle?

|2022-12-20T09:04:12+02:0005.09.2022|Google, Mainonta|

Asiakkaan ostopolku kohti ostopäätöstä muodostuu niistä askeleista, joita asiakas ottaa ennen tuotteen tai palvelun ostamista. Verkossa tehtävistä ostoprosesseista suuri osa alkaa käyttämällä hakukonetta. Hakukoneessa tulossivulle nousee orgaanisten hakutuloksien lisäksi myös annettuun hakusanaan liittyviä mainoksia. ...

Ostosuppilo osana digimarkkinointia

|2022-08-11T13:19:54+03:0022.08.2022|Asiakasymmärrys, Kampanjasuunnittelu, Suunnittelu|

Markkinointia ei tehdä sattumanvaraisesti tekemällä eri kampanjoita ja kokeiluja siellä täällä, vaan strategisessa markkinoinnissa suunnittelun taustalla hyödynnetään muun ohella polkua asiakkaaksi, jota kuvataan yleensä nelivaiheisella ostosuppilolla. Ostosuppilo kuvaa asiakaspolkua ylätasolla Kokonaisvaltainen digitaalinen markkinointi osana asiakaspolkua ...