Pähkäiletkö some-tilien, Google Adsin tai hakukoneoptimoinnin kanssa? Haluaisitko tulla kuplivaksi digimarkkinoinnin osaajaksi? Silloin Kupli Academy on juuri sinulle! Tammi- ja helmikuussa vedämme kuusi tehokasta pienryhmäkoulutusta, joissa alan rautaiset ammattilaiset, Kupli Oy:n perustajat Suvi Asikainen ja Mari Orpana jakavat tietämystään.

Työpajoista kouriintuntuvia tuloksia

Kupli Academyssa on tarjolla työpajoja, joissa pääset konkreettisen tekemisen makuun. Työpajat käynnistyvät 23.1. aiheella Facebook ja Instagram yrityskäyttöön. Työpaja sopii niille, jotka vielä miettivät some-kanavien avaamista. Täällä näytämme kädestä pitäen, miten tilit luodaan ja miten niitä päivitetään käytännössä. Lähdet siis meiltä profiilit valmiina käyttöön!

Toisessa työpajassa 30.1. pääset näin vuoden alussa ajankohtaisen asian kimppuun: teemme konkreettisen sisältösuunnitelman someen. Omien some-kanavien sisältöä ei kannata luoda räiskimällä, hyvin suunniteltu sisältörunko auttaa niinä hetkinä, kun tuntuu, ettei olisi mitään erityistä sanottavaa. Tavoitteena on, että työpajan lopuksi jokaisella olisi valmis kolmen kuukauden sisältösuunnitelma omiin kanaviinsa.

Asiantuntijaosaamista koulutuksissa

Helmikuun alussa eli 6.2. järjestettävässä koulutuksessa kuulet, miten Facebook- ja Instagram-mainontaa voi kehittää. Näiden some-maailman suurimpien kanavien kautta voit tavoittaa kohderyhmäsi kohdistetusti joko paikallisesti tai ulkomaita myöten.

13.2. jatketaan maksetun näkyvyyden parissa, mutta siirrytään hakukonepuolelle Google Ads -koulutuksessa. Tässä koulutuksessa opit mm. tekemään omia Ads-kampanjoita. Oikeilla avainsanoilla ja hyvällä mainoksella lisäät verkkosivustosi liikennettä ja ohjaat asiakkaitasi ostopolulla oikeaan suuntaan.

Myös orgaaninen näkyvyys on tärkeää verkon syövereissä, siksi 20.2. perehdymme yritysblogin hakukoneoptimointiin ja laadukkaan tekstin tuottamiseen. Kurssilla saat ideoita blogisisältöihin ja tietoa siitä, miten löydät oikeat hakusanat tekstiesi optimointiin.

Kevään 2019 viimeinen koulutus järjestetään 27.2., sen teemana on LinkedInin hyödyntäminen yrityksen markkinoinnissa. Lähdemme liikkeelle aivan perusteista, mutta LinkedIniä jo jonkin verran tuntevatkin saavat varmasti uusia vinkkejä niin oman profiilin kehittämiseen kuin yrityssivun ja mainostilin luontiinkin.

Tehokasta oppimista pienryhmässä

Kupli Academyn koulutukset järjestetään 4–8 hengen ryhmissä, joten pääset varmasti esittämään omaa mieltäsi askarruttavat kysymykset vetäjille. Jotta hyötyisit koulutuksista mahdollisimman paljon, niin pääset vastaamaan jo etukäteen pieneen kyselyyn, jonka perusteella räätälöimme sisältöä osallistujien toiveiden mukaan.

Ajankohtaisen ja laadukkaan koulutuksen lisäksi meillä on tarjolla hyvä tunnelma, kahvia, kakkua sekä alkoholitonta kuplivaa. Jos yrityksestänne tulee useampi, kuin yksi osallistuja, saa jokainen lisäosallistuja hinnasta 20 % alennuksen.

Voit lukea lisää Academysta täältä, ilmoittautumisia ja kyselyitä otetaan vastaan osoitteessa info@kupli.fi. Tervetuloa mukaan!