Kuplin kevät on edennyt vauhdilla ja tässä kesän kynnyksellä on taas hyvä aika katsoa taaksepäin ja tarkastella mennyttä. Kevään aikana mm. saimme graafikon tiimimme ja laajensimme palveluvalikoimaamme.

Tiimiin graafista osaamista

Kuplin tiimi vahvistui alkuvuodesta, kun saimme tiimiimme Ainon, joka on graafisen suunnittelun ja brändi-identiteettien ammattilainen. Aino on päässyt toteuttamaan jo useita brändi-ilmeitä ja muita markkinoinnin visuaalisia materiaaleja, kuten esitteitä, flyereita ja roll-uppeja. Graafisen suunnittelun vahva osaaminen on ollut loistava lisä Kuplin tehokkaaseen tiimiin.

Markkinointistrategioita ja asiakasymmärrystä

Kevät on painottunut selvästi asiakkaidemme strategiatyöhön ja markkinoinnin suunnitteluun. Lisäksi olemme päässeet tekemään entistä enemmän töitä asiakasymmärryksen parissa eli käytännössä olemme tehneet asiakastutkimuksia, ostajapersoonia ja ostopolkuja. Tämä onkin mielenkiintoinen lisä palveluvalikoimaamme brändityön ja graafisen suunnittelun rinnalla.

Toteutusta unohtamatta

Strategioiden ja suunnitelmien rinnalla täytyy myös muistaa tehokas toteutuksemme. Kaikki projektit ja työt ovat hoituneet aina täysin sovitussa aikataulussa. Olemmekin toteuttaneet useamman verkkosivuston sekä verkkokaupan, asiakkaille on syntynyt 46 laadukasta blogitekstiä, lukemattomia sosiaalisen median päivityksiä. Google-mainonta on pyörinyt niin hyvin, että heti alkuvuonna saimme Google Partner -toimisto sertifikaatin ja julkaisimme myös keväällä oppaan Googlen hakusanamainontaan.

Paljon on taas ehtinyt tapahtua ja hyvillä mielin kuljemme kesää kohti – Kuplin tiimi lomailee lomittain, joten kesälläkin toteutamme isommat ja pienemmän markkinoinnin tarpeet. Ota siis yhteyttä, jos tarvitset palveluitamme.

 

Mari Orpana


Mari Orpana

Mietitäänkö yhdessä yrityksellenne parhaat keinot markkinointiin?
mari.orpana@kupli.fi
+358 40 480 3882

Tilaa kooste kuukauden parhaista blogiteksteistä suoraan sähköpostiisi: