Markkinoinnin ja verkkosivujen auditoinnit

Auditoinnin avulla selvität nykytilan ja löydät kehityskohteet

Markkinoinnin auditoinnit

Auditoinnin avulla saatte selville yrityksenne markkinoinnin nykytilan ja kehityskohteet – kartoitamme myös kilpailijoiden markkinointia ja vertaamme miten pärjäätte suhteessa kilpailijoihin. Suosittelemme auditoinnin tekemistä, kun haluatte tietää lähtötilanteen ja asettaa selkeät askelmerkit tulevaisuuteen.

Auditoinnit, joita tarjoamme

  1. Markkinoinnin nykytila ja kilpailija-analyysi

Markkinoinnin auditoinnissa käydään läpi verkkosivut sekä markkinointikanavat, ja arvioidaan sitä, kuinka tehokkaasti eri kanavat ovat käytössä, ja miten käyttöä voisi tehostaa tavoitteiden valossa. Verkkosivuilta tarkistetaan niiden sisältöjen kattavuus kuin toimivuus asiakaspolun näkökulmasta. Houkuttelevatko sivut ja niiden toiminnallisuudet liikkumaan laskeutumissivua pidemmälle ja konvertoimaan?

  1. Google-näkyvyyden auditointi

Potentiaaliset asiakkaat etsivät jatkuvasti tietoa uusista palveluista ja tuotteista Googlesta. Tämän vuoksi onkin tärkeää, että yritys nousee hakutuloksissa – joko orgaanisesti (eli ilman maksettua mainontaa) tai maksetun mainonnan avulla. Auditoinnissa huomioidaan nämä molemmat, eli tarkastamme kokonaisvaltaisesti Google-näkyvyytenne tilanteen.

  1. Verkkosivujen auditointi

Verkkosivut ovat yksi tärkeimmistä markkinoinnin kanavista. Kiinnitämme huomiota asiakkaan polkuun sivustolla, käymme läpi olemassa olevan analytiikan sekä sisällöt. Verkkosivujen auditoinnin jälkeen teillä on konkreettinen dokumentti siitä, mikä on jo nyt hyvää ja miten sivustoa kannattaisi parantaa tulevaisuudessa.

Auditoinnit, joita tarjoamme

  1. Markkinoinnin nykytila ja kilpailija-analyysi

Markkinoinnin auditoinnissa käydään läpi verkkosivut sekä markkinointikanavat, ja arvioidaan sitä, kuinka tehokkaasti eri kanavat ovat käytössä, ja miten käyttöä voisi tehostaa tavoitteiden valossa. Verkkosivuilta tarkistetaan niiden sisältöjen kattavuus kuin toimivuus asiakaspolun näkökulmasta. Houkuttelevatko sivut ja niiden toiminnallisuudet liikkumaan laskeutumissivua pidemmälle ja konvertoimaan?

  1. Google-näkyvyyden auditointi

Potentiaaliset asiakkaat etsivät jatkuvasti tietoa uusista palveluista ja tuotteista Googlesta. Tämän vuoksi onkin tärkeää, että yritys nousee hakutuloksissa – joko orgaanisesti (eli ilman maksettua mainontaa) tai maksetun mainonnan avulla. Auditoinnissa huomioidaan nämä molemmat, eli tarkastamme kokonaisvaltaisesti Google-näkyvyytenne tilanteen.

  1. Verkkosivujen auditointi

Verkkosivut ovat yksi tärkeimmistä markkinoinnin kanavista. Kiinnitämme huomiota asiakkaan polkuun sivustolla, käymme läpi olemassa olevan analytiikan sekä sisällöt. Verkkosivujen auditoinnin jälkeen teillä on konkreettinen dokumentti siitä, mikä on jo nyt hyvää ja miten sivustoa kannattaisi parantaa tulevaisuudessa.

MITEN ETENEMME

Kuplin tapa toimia

Lähetä meille viesti tai soita, niin sovitaan tapaaminen tai jutellaan puhelimessa tarpeistanne. Kun aloitamme yhteistyön, saatte Kuplilta nimetyn yhteyshenkilön ja koko tiimin osaamisen käyttöönne.

Auditoinnit aloitetaan aina yhteisellä aloitustapaamisella (etänä tai lähitapaamisena), jossa käydään projektin ja sen tavoitteet yhdessä läpi. Tämän jälkeen teemme auditoinnin, joka käydään vielä yhdessä läpi ja sovitaan jatkosta.

Haluaisitko keskustella lisää?

Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun pikimmiten yhteyttä.

    Suvi Asikainen

    Asiakkuudet ja myynti
    suvi.asikainen@kupli.fi
    +358 40 584 6080

    Haluaisitko keskustella lisää?

    Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun pikimmiten yhteyttä.

      Suvi Asikainen

      CMO, myynti, KTM
      suvi.asikainen@kupli.fi
      +358 40 584 6080