Pohditteko markkinoinnin ulkoistamista? Oletteko miettineet, mitä kaikkia asioita pitää ottaa huomioon, kun ostaa markkinointia ulkopuoliselta toimistolta? Markkinoinnin ostamisen opas sopii niin ensimmäistä kertaa markkinointia ostavalle tai jo tottuneelle tekijälle muistutukseksi.

Markkinoinnin ostaminen tulee yleensä ajankohtaiseksi silloin, kun yrityksessä ei ole tarpeeksi resursseja markkinoinnin tekemiseen tai yrityksessä ei ole tarpeeksi spesifiä osaamista markkinoinnin tekemiseen. Joskus edellämainitut voivat olla kunnossa sisäisesti, mutta yrityksessä kaivataan silti ulkopuolista sparraajaa.

Oppaassamme kerrotaan mm. seuraava:

  • Miten hyödytte siitä, että ette tee kaikkea itse?
  • Mistä potentiaalisia toimistoja voi löytää?
  • Mitä kannattaa pohtia yrityksessä sisäisesti?
  • Mitä kysymyksiä kannattaa esittää potentiaalisille toimistoille?

Kilpailuttaminen ja valinta on aina vaikeaa. Valinnat ovatkin aina monen asian summa, ja uskomme, että Kuplin oppaan avulla saatte vinkkejä ja jopa ahaa-elämyksiä ulkoistamisessa huomioitaviin asioihin.

Lataa markkinoinnin ostamisen opas!