Markkinoinnin suunnittelu

Tuloksellinen markkinointi perustuu vahvalle strategialle ja hyvälle suunnittelulle. Kupli suunnittelee yrityksenne markkinoinnin liiketoiminnan tavoitteiden pohjalle strategisesti ja kokonaisvaltaisesti.

Markkinoinnin suunnittelupalvelut

Kun markkinointi on suunniteltu huolella, johtaa se varmemmin tuloksiin. Kuplilta saatte asiantuntevat markkinoinnin suunnittelupalvelut, joissa hyödynnetään digitaalisten kanavien loistavat kohdennusmahdollisuudet sekä tulosten seuranta ja markkinoinnin jatkuva kehittäminen. Toimimme aina joustavasti ja otamme huomioon sekä teidän yrityksenne resurssit että asiakkaidenne tarpeet.

Suvi Asikainen

Suvi Asikainen
CMO, myynti, KTM
suvi.asikainen@kupli.fi
040 584 6080

Markkinointistrategia

Liiketoimintastrategian pohjalta tehdyssä markkinointistrategiassa määritellään mm. markkinoinnin tavoitteet ja kohderyhmät, ja kirkastetaan yrityksen kilpailuetu sekä asemointi kilpailijakentällä. Markkinointistrategiassa kirkastetaan myös yrityksen brändi ja se, miten siitä viestitään ulospäin.

Lue lisää markkinointistrategiasta

Markkinointisuunnitelma

Markkinointisuunnitelmalla avataan markkinointistrategia käytännöksi. Sillä määritellään se, miten asetetut tavoitteet saavutetaan käytännön toimenpiteillä. Markkinointisuunnitelman osana voi olla myös sisältösuunnitelma eli kanavakohtainen julkaisuaikataulu kutakin markkinointikanavaa varten.

Lue lisää markkinointisuunnitelmasta

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä

Suvi Asikainen

Suvi Asikainen
CMO, myynti, KTM
suvi.asikainen@kupli.fi
040 584 6080