Markkinoinnin suunnittelu
Tuloksellinen markkinointi vaatii mietityn ja pureskellun strategian sekä suunnitelman. Toimenpiteet ilman suunnittelua harvoin tuottavat yhtä hyvää tulosta kuin toimet, jotka pohjautuvat strategiaan. Suosittelemme aina markkinoinnin pohjalle markkinointistrategiaa, jota voidaan jatkaa täydentävällä ja konkreettisella markkinointisuunnitelmalla sekä sisältösuunnitelmalla eli sisältökalenterilla. Lue alta lisää palveluistamme!
PALVELUTARJONTA
Markkinoinnin suunnittelun palvelut
Auditoinnin avulla saatte selville yrityksenne markkinoinnin nykytilan ja kehityskohteet. Suosittelemme auditoinnin tekemistä, kun haluatte tietää lähtötilanteen ja asettaa selkeät askelmerkit tulevaisuuteen.
Markkinointistrategia tukee yrityksen liiketoimintaa. Se määrittelee, kenelle viestitte ja millä tavoin. Se ottaa huomioon yrityksenne arvot ja vie ne käytäntöön.
Markkinointisuunnitelma on konkreettinen suunnitelma markkinoinnin etenemiseen ja tekemiseen. Suunnitelma kertoo, millaisilla toimenpiteillä tavoitteet käytännössä saavutetaan.
Sisältösuunnitelma auttaa markkinointiosastoa käytännön työssä. Sisältösuunnitelman tarkoituksena on luoda markkinoinnista systemaattista ja asiakaslähtöistä.
Haluaisitko keskustella lisää?
Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun pikimmiten yhteyttä.
Suvi Asikainen
Strategia ja myynti
suvi.asikainen@kupli.fi
+358 40 584 6080
Haluaisitko keskustella lisää?
Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun pikimmiten yhteyttä.
Suvi Asikainen
CMO, myynti, KTM
suvi.asikainen@kupli.fi
+358 40 584 6080