Sisältösuunnitelma
Kiinnostavat sisällöt sitouttavat
Sisältösuunnitelma auttaa markkinointiosastoa käytännön työssä. Sisältösuunnitelman tarkoituksena on luoda markkinoinnista systemaattista ja asiakaslähtöistä. Sisältösuunnitelma pohjautuu aina markkinointistrategiaan ja -suunnitelmaan.
Sisältösuunnitelmassa ideoidaan ja kalenteroidaan eri kanaviin sisältöjä, jotka tukevat yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita ja kiinnostavat yrityksen kohderyhmiä. Sisältösuunnitelmasta tehdään myös kalenterimuotoinen malli, jotta tekeminen kirkastuu ja on konkreettista, mitä julkaistaan milloinkin.
Suosittelemme ennen sisältösuunnitelman tekemistä markkinointistrategian ja markkinointisuunnitelman luomista.

Sisältösuunnitelmassa määritellään
- Sisältöjen ylätason teemat
- Erilaiset sisältötyypit
- Konkreettisia aiheita sisältötyyppien alle
- Sisältötyyppien käyttö eri kanavissa
- Konkreettinen sisältökalenteri 6-12 kuukaudelle
Sisältösuunnitelmassa määritellään
- Sisältöjen ylätason teemat
- Erilaiset sisältötyypit
- Konkreettisia aiheita sisältötyyppien alle
- Sisältötyyppien käyttö eri kanavissa
- Konkreettinen sisältökalenteri 6-12 kuukaudelle
MITEN ETENEMME
Näin etenemme
Ota meihin yhteyttä, niin teemme tarjouksen. Sisältösuunnitelmaa ideoidaan yhteisessä työpajassa ja se tehdään tyypillisesti 6-12 kuukaudelle. Kun sisältösuunnitelma on valmis, toteutus on helppo aloittaa!
Haluaisitko keskustella lisää?
Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun pikimmiten yhteyttä.

Suvi Asikainen
Asiakkuudet ja myynti
suvi.asikainen@kupli.fi
+358 40 584 6080
Haluaisitko keskustella lisää?
Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun pikimmiten yhteyttä.

Suvi Asikainen
CMO, myynti, KTM
suvi.asikainen@kupli.fi
+358 40 584 6080