Suuri osa yrityksistä ja organisaatioista on määrittänyt arvot, jotka ohjaavat kaikkea toimintaa. Näin Kuplikin on tehnyt ja olemme määrittäneet ne arvot, joihin kaikki toimintamme perustuu ja joiden pohjalta toimimme päivittäin. Voin ilokseni todeta, että koen arvojemme näkyvän edelleen jokapäiväisessä työssämme!

Mitä Kuplin arvot ovat ja miten ne näkyvät päivittäisessä tekemisessämme?

Asiakkaan kuunteleminen

”Kuuntelemme asiakastamme ja haluamme asiakkaan toiveiden perusteella luoda parhaat mahdolliset ratkaisut markkinointiin. Tahdomme, että asiakkaamme arvot näkyvät kaikessa markkinoinnissa, ja että ne saadaan viestittyä kohderyhmiin vetoavilla sisällöillä oikeissa kanavissa.”

Kuplille asiakaslähtöisyys on ykkönen. Kuuntelemalla asiakasta ja esittämällä tarkentavia kysymyksiä pääsemme jyvälle aidosti asiakkaan liiketoiminnasta ja mahdollisista haasteista. Haluamme aidosti asiakkaamme parasta ja pyrimme luomaan aina parhaat, asiakasta hyödyttävät ratkaisut. Asiakkaat myös luottavat meidän ammattitaitoomme, joten kuuntelemisen lisäksi tuomme aina meidän näkemyksemme mukaan keskusteluun.

Tekeminen

”Teemme, emmekä jahkaile. Yhteistyö kanssamme on tehokasta ja joustavaa. Uskomme siihen, että vain tekemällä syntyy tuloksia.”

Tekeminen liittyy vahvasti prosesseihimme. Haluamme, että meidän kanssamme yhteistyö sujuu jouhevasti ja ketterästi. Uskomme, että vain tekeminen ratkaisee, eli vaikka olisi kuinka hyvät suunnitelmat ja ideat, se ei auta, jos ei ryhdy toimeen!

Laadukkuus 

”Tuotamme laadukasta ja ammattitaitoista, asiakkaan markkinointistrategian pohjalta mietittyä sisältöä asiakkaan eri kanaviin niin kirjallisesti kuin visuaalisesti.”

Laadukas työ on meille sydämen asia. Haluamme seisoa kaiken tekemämme materiaalin takana, oli se sitten brand book, lehtitaitto tai yksittäinen sosiaalisen median päivitys.

Menestys

”Meille tärkeintä on se, että asiakkaidemme markkinointi on tuloksellista ja heidän yrityksensä menestyvät.”

Lopulta on tärkeää, että tekemämme toimenpiteet tukevat aidosti asiakkaan liiketoimintaa, siksihän markkinoinnin tai viestinnän toimenpiteitä ostetaan. Oli tavoite sitten tunnettuuden, myynnin tai vaikka työnantajamielikuvan kehittäminen, haluamme, että tekeminen tuottaa tuloksia.  Haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään!

Oletteko te organisaatiossanne ajatelleet, miten arvonne näkyvät käytännössä tekemisessänne?

 

Suvi Asikainen

Suvi Asikainen
Strategia ja myynti
suvi.asikainen@kupli.fi
+358 40 584 6080

Tilaa kooste kuukauden parhaista blogiteksteistä suoraan sähköpostiisi: