Yritysblogi

Mistä yrityksenne kohderyhmät ovat kiinnostuneita? Mistä he haluavat lisää tietoa? Millaista tietoa heille voidaan tarjota? Me Kuplilla tuotamme hakukoneoptimoituja ja kohderyhmiä kiinnostavia julkaisuja yritysblogeihin.

Sisällöntuotanto yritysblogiin

Me Kuplilla kirjoitamme blogitekstejä tilitoimistoasioista annostelupumppuihin ja biohiileen, joten meille voi uskoa blogisisällöntuotannon alaan kuin alaan liittyen. Aiheesta riippuen kirjoitamme tekstit alusta loppuun itse, tai jos kyseessä on monimutkaisempi aihe, voimme kysyä teiltä lisätietoja, jotta tekstistä välittyy asiantuntemus parhaalla tavalla. Olemme tiedonjanoisia, ja opiskelemme yrityksenne toimialasta etukäteen mahdollisimman paljon.

Mietitään yhdessä julkaisusuunnitelma blogiin – tai antakaa meille valmiiksi mietityt aiheet, joista teidän organisaatiossa haluttaisiin kirjoittaa, mutta ei ehditä.

Kun yritysblogi ulkoistetaan, säästyy yrityksenne työntekijöidenne aikaa siihen, mihin heidät on varsinaisesti palkattu. Lisäksi saatte ammattilaisten kirjoittamat laadukkaat tekstit – aina aikataulussa.

Miksi yritysblogia kannattaa kirjoittaa?

Ensinnäkin näkyvyys Googlen orgaanisissa hauissa on yksi yritysblogin suurista plussista. Optimoinnin ja oikeiden avainsanojen avulla sivunne näkyvät mahdollisimman usein ja mahdollisimman relevanteissa yhteyksissä hakukoneiden tuloksissa.

Lisäksi yritysblogeilla tuodaan asiantuntemusta esiin. Yritysblogi ikään kuin vastaa asiakkaidenne kysymyksiin jo ennen kuin he osaavat niitä esittääkään. Se sopii sekä B2B- että B2C-markkinointiin, sillä ratkaisuja ongelmiin etsitään verkosta niin työhön kuin vapaa-aikaankin liittyen. Lisäksi se, että blogi ilmestyy säännöllisesti sivuillanne, antaa aktiivisen kuvan yrityksestänne.

Miten sitten blogille saadaan niitä lukijoita? Blogitekstit on hyvä jakaa aina yrityksen sosiaalisen median kanaviin sekä lisätä uutiskirjeisiin.

Mitä hyötyä on hakukoneoptimoidusta yritysblogista?

  • Verkkosivunne näkyy Googlen hakutuloksissa ja ohjaa asiakkaat luoksenne – saatte siis enemmän näkyvyyttä ja kävijöitä sivustollesi
  • Vastaatte blogiteksteissä potentiaalisten asiakkaiden pohtimiin kysymyksiin ja rakennatte näin yrityksesi tai brändisi asiantuntijuutta ja luotettavuutta
  • Lisäätte asiakaslähtöistä viestintää
  • Saatte jatkuvasti päivittyvää sisältöä verkkosivuillesi ja jaettavaksi somekanaviin
  • Yrityksenne pysyy ajan hermolla ja aktiivisena ilman, että teidän täytyy käyttää aikaa tekstien suunnitteluun ja kirjoittamiseen
Suvi Asikainen

Suvi Asikainen
CMO, myynti, KTM
suvi.asikainen@kupli.fi
040 584 6080

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä

Suvi Asikainen

Suvi Asikainen
CMO, myynti, KTM
suvi.asikainen@kupli.fi
040 584 6080