Yritysblogi

Mistä yrityksenne kohderyhmät ovat kiinnostuneita? Mistä he haluavat lisää tietoa? Millaista tietoa heille voidaan tarjota? Me Kuplilla tuotamme hakukoneoptimoituja ja kohderyhmiä kiinnostavia julkaisuja yritysblogeihin.

Sisällöntuotanto yritysblogiin

Me Kuplilla kirjoitamme blogitekstejä tilitoimistoasioista annostelupumppuihin ja biohiileen, joten meille voi uskoa blogisisällöntuotannon alaan kuin alaan liittyen. Aiheesta riippuen kirjoitamme tekstit alusta loppuun itse tai tarvittaessa kysymme teiltä lisätietoja, jotta tekstistä välittyisi asiantuntemus parhaalla tavalla. Olemme tiedonjanoisia ja opiskelemme yrityksenne toimialasta etukäteen mahdollisimman paljon.

Mitä hyötyä on hakukoneoptimoidusta yritysblogista?

  • Verkkosivunne näkyy Googlen hakutuloksissa ja ohjaa asiakkaat luoksenne – saatte siis enemmän näkyvyyttä ja kävijöitä sivustollenne
  • Vastaatte blogiteksteissä potentiaalisten asiakkaiden pohtimiin kysymyksiin ja rakennatte näin yrityksenne tai brändinne asiantuntijuutta ja luotettavuutta
  • Lisäätte asiakaslähtöistä viestintää
  • Saatte jatkuvasti päivittyvää sisältöä verkkosivuillenne ja jaettavaksi somekanaviin
  • Yrityksenne pysyy ajan hermolla ja aktiivisena ilman, että teidän täytyy käyttää aikaa tekstien suunnitteluun ja kirjoittamiseen

Miten blogiyhteistyö toimii?

Teemme yhdessä blogillenne toimivan julkaisusuunnitelman. Vaihtoehtoisesti voitte antaa meille valmiiksi mietityt aiheet, joista organisaatiossanne haluttaisiin kirjoittaa, mutta aika tai osaaminen ei riitä.

Kun yritysblogi ulkoistetaan Kuplille, säästyy yrityksenne työntekijöidenne aikaa siihen, mihin heidät on varsinaisesti palkattu. Lisäksi saatte ammattilaisten kirjoittamat laadukkaat tekstit – aina aikataulussa.

Miksi yritysblogia kannattaa kirjoittaa?

Ensinnäkin näkyvyys Googlen orgaanisissa hauissa on yksi yritysblogin suurista plussista. Optimoinnin ja oikeiden avainsanojen avulla sivunne näkyvät mahdollisimman usein ja mahdollisimman relevanteissa yhteyksissä hakukoneiden tuloksissa.

Lisäksi yritysblogeilla tuodaan esiin asiantuntemusta. Yritysblogi ikään kuin vastaa asiakkaidenne kysymyksiin jo ennen kuin he osaavat niitä esittääkään. Se sopii sekä B2B- että B2C-markkinointiin, sillä ratkaisuja ongelmiin etsitään verkosta niin työhön kuin vapaa-aikaankin liittyen. Lisäksi se, että blogi ilmestyy säännöllisesti sivuillanne, antaa aktiivisen kuvan yrityksestänne.

Blogiteksteistä saatte lisäksi hyvää julkaisumateriaalia sosiaalisen median kanaviin ja uutiskirjeisiin, joiden sisältöjen tuotannon voitte myös ulkoistaa Kuplin osaaviin käsiin.

Suvi Asikainen

Suvi Asikainen
CMO, myynti, KTM
suvi.asikainen@kupli.fi
040 584 6080

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä

Suvi Asikainen

Suvi Asikainen
CMO, myynti, KTM
suvi.asikainen@kupli.fi
040 584 6080