Sisältöstrategia

Huolella tehty sisältöstrategia on sisältömarkkinoinnin lähtökohta

Luomalla huolellisen sisältöstrategian varmistatte, että tekeminen vie aina kohti tavoitteita, eikä sisältöjä tehdä huvin vuoksi, vaan niillä on aina jokin tarkoitus. Sisältöstrategia on kaikkien sisältöjen taustalla oleva strategia, joka vaikuttaa kaikkien sisältöjen luomiseen.

Etsimme asiakkaanne oikeista kanavista ja määrittelemme yhdessä, miltä haluatte heidän silmissään näyttää ja miten haluatte heidän reagoivan päivityksiinne.

Sisältöstrategia

Sisältöstrategiassa määritellään:

  • Ostajapersoonat
  • Ostajapersoonien ostopolut
  • Erilaiset sisältötyypit
  • Jokaisen sisältötyypin tavoitteet
  • Sisältöjen jakelu
  • Eri kanavat ja niiden tavoitteet
  • Kanavien keskinäiset roolit
  • Mittarit

Sisältöstrategiassa määritellään:

  • Ostajapersoonat
  • Ostajapersoonien ostopolut
  • Erilaiset sisältötyypit
  • Jokaisen sisältötyypin tavoitteet
  • Sisältöjen jakelu
  • Eri kanavat ja niiden tavoitteet
  • Kanavien keskinäiset roolit
  • Mittarit

MITEN ETENEMME

Näin etenemme sisältöstrategian kanssa

Lähetä meille viesti tai soita, niin sovitaan tapaaminen tai jutellaan puhelimessa ja tehdään sen pohjalta teille tarjous. Kun aloitamme yhteistyön, saatte Kuplilta nimetyn yhteyshenkilön ja koko tiimin osaamisen taustalle.

Yhteistyö aloitetaan aina yhteisellä workshopilla, jossa käydään asiakkaan liiketoimintaa ja markkinointia läpi. Työstämme sisältöstrategiaa työpajojen kautta. Tyypillisesti sisältöstrategiaprojektiin kuuluu 2-3 työpajaa.

OTA YHTEYTTÄ

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

    Suvi Asikainen

    CMO, myynti, KTM
    suvi.asikainen@kupli.fi
    +358 40 584 6080

    OTA YHTEYTTÄ

    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

      Suvi Asikainen

      CMO, myynti, KTM
      suvi.asikainen@kupli.fi
      +358 40 584 6080