Strateginen markkinointi

Tuloksellinen markkinointi vaatii mietityn ja pureskellun strategian sekä suunnitelman. Toimenpiteet ilman suunnittelua harvoin tuottavat yhtä hyvää tulosta kuin toimet, jotka pohjautuvat strategiaan. Suosittelemme aina markkinoinnin pohjalle markkinointistrategiaa, jota voidaan jatkaa täydentävällä ja konkreettisella markkinointisuunnitelmalla sekä sisältösuunnitelmalla eli sisältökalenterilla. Lue alta lisää palveluistamme tai ota yhteyttä!

PALVELUTARJONTA

Strategisen markkinoinnin palvelut

Markkinointistrategia tukee yrityksen liiketoimintaa. Se määrittelee, kenelle viestitte ja millä tavoin. Se ottaa huomioon yrityksenne arvot ja vie ne käytäntöön.

Lue lisää

Markkinointisuunnitelma on konkreettinen suunnitelma markkinoinnin etenemiseen ja tekemiseen. Suunnitelma kertoo, millaisilla toimenpiteillä tavoitteet käytännössä saavutetaan.

Lue lisää

Sisältösuunnitelma auttaa markkinointiosastoa käytännön työssä. Sisältösuunnitelman tarkoituksena on luoda markkinoinnista systemaattista ja asiakaslähtöistä.

Lue lisää

OTA YHTEYTTÄ

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

    Suvi Asikainen

    Strategia ja myynti
    suvi.asikainen@kupli.fi
    +358 40 584 6080

    OTA YHTEYTTÄ

    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

      Suvi Asikainen

      CMO, myynti, KTM
      suvi.asikainen@kupli.fi
      +358 40 584 6080