Strateginen markkinointi
Tuloksellinen markkinointi vaatii mietityn ja pureskellun strategian sekä suunnitelman. Toimenpiteet ilman suunnittelua harvoin tuottavat yhtä hyvää tulosta kuin toimet, jotka pohjautuvat strategiaan. Suosittelemme aina markkinoinnin pohjalle markkinointistrategiaa, jota voidaan jatkaa täydentävällä ja konkreettisella markkinointisuunnitelmalla sekä sisältösuunnitelmalla eli sisältökalenterilla. Lue alta lisää palveluistamme tai ota yhteyttä!
PALVELUTARJONTA
Strategisen markkinoinnin palvelut
Markkinointistrategia tukee yrityksen liiketoimintaa. Se määrittelee, kenelle viestitte ja millä tavoin. Se ottaa huomioon yrityksenne arvot ja vie ne käytäntöön.
Markkinointisuunnitelma on konkreettinen suunnitelma markkinoinnin etenemiseen ja tekemiseen. Suunnitelma kertoo, millaisilla toimenpiteillä tavoitteet käytännössä saavutetaan.
Sisältösuunnitelma auttaa markkinointiosastoa käytännön työssä. Sisältösuunnitelman tarkoituksena on luoda markkinoinnista systemaattista ja asiakaslähtöistä.
OTA YHTEYTTÄ
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Suvi Asikainen
Strategia ja myynti
suvi.asikainen@kupli.fi
+358 40 584 6080
OTA YHTEYTTÄ
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Suvi Asikainen
CMO, myynti, KTM
suvi.asikainen@kupli.fi
+358 40 584 6080