Autokauppani.fi

Verkkopalvelun lanseeraus digitaalisissa kanavissa ja jatkuva kumppanuus

Autokauppani.fi on kesällä 2021 avattu autoliike, joka toimii vain verkossa. Yrityksen ovat perustaneet alan pitkäaikaiset asiantuntijat.

Projektin lähtökohdat

Palvelun lanseeraukseen tarvittiin osaava kumppani, joka tuntee digimarkkinoinnin salat. Kupli tunnettiin yrityksessä aiempien projektien tiimoilta, joten onnistunutta yhteistyötä oli hyvä jatkaa myös uuden liiketoiminnan osalta.

Suunnittelusta jatkuvaan kumppanuuteen

Yhteistyömme alkoi Autokauppani.fi:n markkinointi- ja sisältösuunnitelman luomisella. Tämän jälkeen perustettiin digimarkkinointiin ja sen tulosten seurantaan tarvittavat kanavat, sekä huolehdittiin niiden keskinäisistä linkityksistä.

Verkkokaupan lanseerauksen jälkeen yhteistyömme on jatkunut markkinoinnin kumppanuutena. Paketti sisältää sosiaalisen median markkinoinnin (orgaaniset julkaisut ja mainoskampanjat), Google-mainonnan, hakukoneoptimoidut blogiartikkelit ja uutiskirjeet.

Tapaamme kerran kuussa, jolloin käymme läpi edellisen kuun markkinoinnin tulokset ja kehitämme jatkotoimenpiteitä niiden sekä markkinointisuunnitelman pohjalta.

Graafinen suunnittelu tukemassa jatkuvaa tekemistä

Kupli tulee hätiin aina tarpeen vaatiessa myös silloin, kun jokin työ ei kuulu kuukausipakettiin. Erillisinä projekteina on luotu mm. mainosbannereita verkkoon ja somejulkaisujen kuvapohjia.

”Olemme toimineet nyt reilun vuoden Kuplin kanssa ja yhteistyö on ollut vaikuttavaa. Aikataulut ovat pitäneet ja heidän näkemyksensä markkinointiin ensiluokkaista.”

– Markus Rissanen, toimitusjohtaja

Suvi Asikainen

Kerron mielelläni lisää!

Suvi Asikainen

Osakas, KTM
Asiakkuudet & myynti
suvi.asikainen@kupli.fi
+358 40 584 6080

Katso myös muita töitämme