Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinoinnilla sitoutetaan kohderyhmiä osuvien sisältöjen avulla. Sisältömarkkinointiin kuuluu osuvien sisältöjen suunnittelu, luominen sekä niiden jakelu kohderyhmien nähtäville. Suosittelemme aloittamaan sisältömarkkinoinnin sisältöstrategian kiteyttämisellä ja konkreettisen sisältösuunnitelman luomisella. Jos organisaatiollanne on jo strategia ja suunnitelma sisällöntuotantoon olemassa, teemme teille sisällöntuotantoa esimerkiksi yritysblogiin. Lue alta lisää palveluistamme tai ota yhteyttä!

PALVELUTARJONTA

Sisältömarkkinoinnin palvelut

Sisältöstrategia

Luomalla huolellisen sisältöstrategian varmistatte, että tekeminen vie aina kohti tavoitteita, eikä sisältöjä tehdä huvin vuoksi, vaan niillä on aina jokin tarkoitus.

Lue lisää

Sisältösuunnitelma

Sisältösuunnitelma auttaa markkinointiosastoa käytännön työssä. Sisältösuunnitelman tarkoituksena on luoda markkinoinnista systemaattista ja asiakaslähtöistä.

Lue lisää

Sisällöntuotanto

Erilaisella sisällöllä tuodaan esiin asiantuntemusta sekä omilla verkkosivuilla että muissa mahdollisissa kanavissa. Sisällöntuotantoa on syytä tehdä sekä B2B- että B2C-markkinoinnissa.

Lue lisää

OTA YHTEYTTÄ

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

    Suvi Asikainen

    CMO, myynti, KTM
    suvi.asikainen@kupli.fi
    +358 40 584 6080

    OTA YHTEYTTÄ

    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

      Suvi Asikainen

      CMO, myynti, KTM
      suvi.asikainen@kupli.fi
      +358 40 584 6080