Miten verkkosivujen, somen tai muiden kanavien tekstisisällöt suunnitellaan niin, että ne vievät teitä kohti liiketoiminnan tavoitteita? Yksi Kuplin vahvimmista osaamisalueista on aina ollut sisällöntuotanto, niinpä päätimmekin jakaa osaamistamme oppaan muodossa! Oppaan avulla pääsette alkuun timanttisessa sisällöntuotannossa erityisesti digikanavissa. Opas keskittyy pääosin tekstisisältöihin, mutta bonuksena se tarjoaa asiaa myös visuaalisista sisällöistä.

Sisällöntuotanto kuuluu tiiviisti sisältömarkkinointiin. Sen tehon voi nähdä joskus heti (esim. yksittäisen somejulkaisun tulokset), joskus huomattavien parannusten näkemiseen voi mennä kuukausia (esim. hakukonenäkyvyyden kasvattaminen yritysblogin avulla). Molemmissa tapauksissa hyvin suunniteltu ja tehty työ palkitaan lopulta.

Hyvin tuotettu sisältö voi

• nostaa verkkosivunne esille hakukoneissa
• parantaa somemarkkinoinnin tuloksia
• tavoittaa potentiaaliset asiakkaanne juuri heitä kiinnostavilla aiheilla
• esitellä yrityksesi ja työntekijöidesi asiantuntijuutta
• parantaa imagoanne
• kasvattaa verkkosivuliikennettänne
• boostata myyntiänne

Lataa Hyvän sisällöntuotannon ABC!

Lataa opas hyvään sisällöntuotantoon alta, jolloin oppaan latauslinkki lähetetään sähköpostiisi. Tarkista myös roskapostikansio, jos viesti ei ole saapunut muutaman minuutin sisällä tilauksesta. Oppaan lataamalla hyväksyt henkilötietojen tallentamisen markkinointikäyttöön tietosuojaselosteen mukaisesti.