Miten voit lisätä LinkedIn-sivunne näkyvyyttä, kun olette ulkoistaneet sisällöntuotannon?
Sosiaalisessa mediassa näkyvyys kasvaa sosiaalisuuden myötä. Kokosimme yhteen keinoja yrityksen LinkedIn-sivun näkyvyyden kasvattamiseen!
Sosiaalisessa mediassa näkyvyys kasvaa sosiaalisuuden myötä. Kokosimme yhteen keinoja yrityksen LinkedIn-sivun näkyvyyden kasvattamiseen!
Google Analytics 4 tulee korvaamaan nykyisen Google Analyticsin 1.7.2023 alkaen.
Kerroin aiemmassa blogitekstissä Sarasen koulutusohjelmasta, jonka kautta päädyin töihin Kuplille. Tässä tekstissä kiteytän hieman oppimaani ja kerron missä mennään nyt, kun puolen vuoden koulutusjakso on ohi.
Sisällöntuotanto on terminä melko laaja. Sisällöntuotannolla voidaan tarkoittaa sekä tekstisisällöntuotantoa että kuvasisältöä, mutta tyypillisesti sisällöntuotantoa ajatellaan teksti edellä. Kuvat ovat kuitenkin ehdottoman tärkeitä joka kanavassa, ja niiden olisi hyvä viestiä tekstin kanssa samaa kieltä. Tässä tekstissä keskitytään nimenomaan tekstisisällön tuotantoon.
Brand book pitää sisällään yrityksen brändin kokonaisuudessaan. Sen tärkein tehtävä on koota yrityksen tarina, visio, ydinviestit ja arvot. Tämän lisäksi myös visuaalinen ohjeistus ja muu viestintään liitettävä sisältö, kuten nettisivujen päivitysten ohjenuorat lisätään usein mukaan.
Jotta sosiaalisesta mediasta tavoitettaisiin oikeat ihmiset, on suunnittelussa yhdistettävä sujuvasti sekä maksettu että orgaaninen näkyvyys. Oikein tasapainotettuina nämä tuovat parhaat tulokset!
Konversioseuranta on digitaalisen markkinoinnin ja verkkosivujen toimivuuden mittaamisen ydinkohtia. Siihen panostaminen kannattaa, sillä hyvin toteutettuna se auttaa päätöksenteossa ja pystymme osoittamaan kehityskohtia sekä tietysti myös onnistumisia.
Konseptoinnin avulla sosiaalisen median kanavia pystytään hyödyntämään tehokkaasti ja tuloksellisesti. Moni yritys on miettinyt oman konseptin esimerkiksi Instagramille tai LinkedInille.
Onko yrityksessänne vasta mietitty Google-mainonnan aloittamista tai halutaanko se aloittaa tauon jälkeen?
Kilpailijoita löytyy melkein jokaiselta yritykseltä - jos ei suoria, niin ainakin epäsuoria kilpailijoita. Miksi kannattaa katsoa, mitä kilpailijat tekevät markkinoinnissa ja mitkä ovat heidän vahvuuksiaan?