Mitä graafisen ohjeiston kokoamisen työvaiheisiin kuuluu?

|2022-07-20T09:24:50+03:0012.07.2022|Graafinen suunnittelu|

Teemme Kuplilla yritysilmeiden kokonaisvaltaisia päivityksiä sekä pienempiä piristyksiä esimerkiksi värimaailmaan tai logoon. Valmiit ilmeet kootaan graafiseksi ohjeistoksi, josta kenen tahansa on helppo tarkistaa värikoodit ja logon käytön suositukset. Tämä kirjoitus selventää, miten graafista ohjeistoa Kuplilla lähdetään koostamaan ja mitä kaikkea on hyvä ottaa huomioon matkan varrella.

Ostajapersoonat – miten ne määritellään ja miksi?

|2022-07-20T09:25:42+03:0007.07.2022|Asiakasymmärrys|

Ostajapersoonat ovat yrityksenne kuvitteellisia asiakkaita, jotka pohjautuvat todellisiin asiakkaisiinne tai unelma-asiakkaisiinne. Ostajapersoonien määrittelyn kautta päästään syvemmälle asiakkaan ajatuksiin. Mitä tämä asiakas arvostaa ja miksi hän ostaa meidän tuotteitamme tai palveluitamme?

Kesätyöseteli Kuplilla

|2022-06-30T16:01:11+03:0001.07.2022|Yleinen|

16-vuotias Sofia oli meillä Kuplilla kesätöissä kaksi viikkoa kesätyösetelin kautta. Tässä Sofian mietteitä kahden viikon mittaisesta kesätyöjaksosta. Mikä kesätyöseteli on? Kesätyöseteli tarkoittaa nuorille jaettavaa ”mahdollisuutta” saada helpommin kesätyö. Omistaessa kesätyösetelin voit omatoimisesti hakea helpommin kesätöitä. ...

Miksi digitoimistossa tuotetaan myös printtimateriaaleja?

|2022-06-28T15:44:22+03:0018.05.2022|Graafinen suunnittelu|

Vaikka digimateriaaleilla on huomattavampi mahdollisuus tavoittaa laajempia yleisöjä, on myös painomateriaaleilla edelleen oma paikkansa. Painomateriaali ei toimi pidemmän päälle yksinään vaan tarvitsee seurakseen helposti päivitettävissä olevia digialustoja. Parhaimmillaan painomateriaalit ovatkin toimiessaan käsi kädessä digitaalisen markkinoinnin kanssa.