Kuplin lukuvinkit välipäiville

Onko toimistolla hiljaista, kun muut ovat lomalla? Etsitkö muuten vain mielenkiintoista markkinointiteemaista luettavaa välipäiville? Miten vain, ota tästä luettavaksi nyt tai myöhemmin Kuplin vinkit!

Kirjoittajien suosikit

Suurin osa kuplilaisista kirjoittaa useita blogiartikkeleita vuodessa, joten ajan mittaan niitä on kertynyt ahkerimmille kirjoittajille jo kymmeniä! Nyt listasimmekin suosikkejamme sekä omista että muiden kirjoittamista teksteistä.

Strategiakuvitus kokoaa vision, arvot ja painopisteet samaan kuvaan – Yrityksen tai organisaation strategian ytimen voi tiivistää havainnollisesti yhteen kuvaan tai kuvasarjaan pelkän tekstin ja kaavioiden sijaan.
Onko brändin ilmeen johtaminen turhaa? – Voiko brändin ilmettä yleensäkään johtaa ja jos voi, niin miten se tapahtuu?
Kevyttä sometusta vai vakavasti otettavaa markkinointia? – Sosiaalinen media on jo ansainnut asemansa vakavasti otettavien markkinointikanavien joukossa.
6 syytä koota graafinen ohjeisto – Ilman graafista ohjeistoa visuaalinen viestintä saattaa muuttua nopeastikin epäjohdonmukaiseksi.
Account based marketing osana B2B-markkinointia – Markkinointi voidaan suunnata tarkasti vain yhdelle suurelle potentiaaliselle asiakkaalle.

PuheKuplilla-blogin luetuimmat artikkelit

Jokaisen vuoden päätteeksi kokoamme yhteen vuoden luetuimmat tekstit. Viime viikolla julkaistiin vuoden 2021 edition, ja alta pääset katsomaan, mitä aiempina vuosina on luettu!

Vuoden 2020 luetuimmat
Vuoden 2019 luetuimmat
Vuoden 2018 luetuimmat

Yhteistyö markkinointitoimiston kanssa

Mitä hyötyä yritykselle on pitkäaikaisesta yhteistyöstä markkinointitoimiston kanssa? Entä miten ihmeessä yritysblogin kirjoittamisen tai somemarkkinoinnin tekemisen voi antaa ulkopuolisen tehtäväksi? Kun kumppaninne osaa asiansa, perustuvat markkinointitoimenpiteet liiketoiminnan tavoitteisiinne ja saatuihin tuloksiin. Tässä muutamia yhteistyötä paremmin avaavia artikkeleita, joihin kannattaa tutustua.

Tuloksellista markkinointia pitkäaikaisella yhteistyöllä
Kupli markkinoinnin kumppanina – miksi markkinointi kannattaa ulkoistaa?
Yritysblogin ulkoistaminen – miten se tapahtuu?
Osaava sisällöntuottaja voi parantaa brändiäsi ja näkyvyyttäsi

Mitä markkinointitoimistossa tehdään?

Kevyempään lukunälkään sopivat kuplilaisten kuvaukset omasta työpäivästään, nämä kolme on vuodelta 2020, jolloin etätyö oli vielä suhteellisen uutta monille meistä:

Etätapaamisia, uusi podcast-jakso ja paljon muuta – lue lisää Marin työpäivästä!
Mainoskampanjoita, asiakastapaamisia ja sisältösuunnittelua – Tiian etätyöpäivä Kuplilla
Tarjousten tekoa, oikolukua ja videopalavereita – tällainen on Suvin työpäivä!

Kupli on asiantunteva ja innostava kumppani markkinointiin. Tutustu palveluihimme!

Tilaa Kuplin uutiskirje suoraan sähköpostiisi:


Tilaa Kuplin uutiskirje suoraan sähköpostiisi: